Müşteri Memnuniyeti >> ÖZÇE

Müşteri Memnuniyeti

Kurulduğu günden bu yana koşulsuz müşteri memnuniyetini kendine prensip edinmiş olan ÖZÇE, sürekli kendini yenileyip geliştirmekte, müşteri ihtiyaçlarını belirleyip o ihtiyaçlara anında yanıt vermeyi kendine temel ilke edinmiştir. Bu amaçla;

  • "Müşteri Odaklılık" ilkesini müşteri memnuniyeti politikasının temeli yaparak, müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçleri sürekli iyileştirmekte ve müşterilerle uzun süreli ilişkiler kurmaktadır.
     
  • Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı takip edilmekte ve müşterinin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulmakta, ürün geliştirme çalışmaları yapılmakta, sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilmektedir.
     
  • Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlenildiğinin göstergesi iken, iyileştirme önerileri "daima bir adım önde olma" hedefine yönelik önemli girdilerdir. Bu nedenle ÖZÇE Çelik müşterileri geri bildirim vermeleri için teşvik edilirler.