ÖZÇE, hammadde temininden demir çelik ürünlerinin işlenilmesine her aşamada müşterileri nezdindeki saygın ve güvenilir kimliğini korumak, tercih edilebilirliğini arttırmak, sektör içindeki konumunu güçlendirmek amacıyla;
- Yönetim sistemini ISO 9001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde belgelendirilmek, sürekli iyileştirmek ve geliştirmek,
- En büyük yatırımın insan olduğunu düşünen yönetici kadrosuyla koşulsuz müşteri memnuniyetini prensip edinmiş olmak,
- Ürün ve hizmet kalitemizi yükseltmeyi, müşterimizin hak ettiği hizmeti ona sağlamak için "yapılması gereken" olarak algılamak,
- ISO 9000'i yalnızca "standart" olarak değil, kaliteye ulaşmada ilk adım olarak görmek maddelerini temel ilkeleri olarak benimsemiştir